In 2010,  vine cu un motor V8 de 400 CP si cu promisiuni dinamice inalte.


  Cea de-a saptea generatie a lui , unul dintre modelele destinate special rularii in construite de producatorul nipon. Recunoscut pentru abilitatile sale in teren accidentat, vine acum intr-o forma noua, impreuna cu o noua platforma, cu un interior care combina confortul cu spiritul practic, cu noi motoare V8 si cu un sistem de tractiune integrala prezentat de in premiera pe noul model.

  Desi un nu are nevoie de un design care sa atraga privirile prin forme fluide, echipa de creatie care sta in spatele noului a renuntat la aspectul semi-utilitar de pana acum al modelului, adaugand cateva tuse estetice mai moi care se potrivesc cu aspectul masiv si cu spiritul dominant care caracterizeaza inca de la prima generatie. La interior, aspectul dur de afara se transforma intr-o ambianta care aminteste mai degraba de limuzinele de lux decat de un model facut pentru a calca muntii. Vorbim de tapiteria din piele si de insertiile din aluminiu si lemn masiv aparute in habitaclu dupa ce a descoperit in urma unor cercetari interne ca este utilizat in in doar 15% din timpul total de rulare. In fine, pe teren accidentat sau pe sosea, pasagerii de pe locurile din spatele soferului au la dispozitie cu nu mai putin de 10 centimetri in plus la nivelul picioarelor, adapostind in acelasi timp un al treilea rand de scaune, utilizabile la nevoie.

  Pentru a imbunatati tinuta de drum a modelului sau, a imbogatit noul cu sistemul botezat HBMC (Hydraulic Body Motion Control), acesta avand capacitatea de a limita ruliul in virajele stranse in acelasi timp in care adapteaza comportamentul sasiului in oras, unde suspensiile trebuie sa fie cat mai confortabile cu putinta. Apropo de suspensii, acestea sunt independente pentru fiecare roata, un mare pas inainte in comparatie cu generatia anterioara a modelului japonez, care dispunea de suspensii care lucrau la nivel de axa.

  Noul sistem de tractiune integrala dezvoltat de pentru noul ii permite celui de la volan sa adapteze printr-un simplu buton comportamentul la rulare al masinii in functie de suprafata (asfalt, nisip, zapada si pietre). Normal, noul dispune de pachete de asistenta la pornirea din rampa si la coborarea unei pante, dar si de un sistem de monitorizare a presiunii in pneuri cu avertizare sonora in momentul in care aerul a atins presiunea optima in anvelope.